05 d’octubre 2007

LIBER 2007

Aquests dies s'està celebrant a Barcelona la fira del LIBER (25ena Fira Internacional del llibre). Enguany (si no recordo malament) s'ha optat per una opció acreditativa diferent: Si us volieu pre-acreditar, podieu fer-ho des de la web, completament gratuït, fins el 2 d'Octubre. Ara bé, si ho volieu fer durant el transcurs de la Fira, el preu era de 20 euros.


Curiós.



Forces stands i molts interessos per el mig. El de sempre suposo! De totes maneres vull dedicar-li dos línies a una il·lustradora anònima que anava ensenyant els seus dibuixos a diferents editorials per aviam si tenia sort... Eren molt macos! Tan de bo tingui sort...!!

Bé, jo el que volia amb aquesta entrada era mostrar-vos alguns dels objectes que m'he emportat del Liber...

1. Samarreta "Plan Fomento de la Lectura". Talla S (bé, almenys és la meva!).


2. Samarreta màgica: La poses dins l'aiguà i voilà! ja tens una samarreta. Bé, de fet a la foto no està la samarreta passada per aigua, sinó tal com surt si la desemboliques i l'estires...(XXL aquest cop...)

.

.

3. La llanterna per llegir llibres a la nit! Sens dubte, el que m'ha fet més gràcia!

.

.

I punts de llibre... que mica en mica s'ompla la pica i ja vaig pels 2.200 :D