24 d’octubre 2007

Hola!



Sóc ben poc original i, a més, no parlaré de Biblioteconomia, però jo en sóc estudiant, per tant és força relatiu al tema!

Sóc l'Enric, el Tidusin, el Biblioboy, com preferiu. Fa temps que hauria d'estar aquí comentant les coses freaks que no tenen cabuda en el blog del dijous (Cada cop més institucional, però sense deixar de ser una mica gamberru!).

Ara fa un mes acabava el meu periple al Japó, on hi vaig anar amb l'Àlex, que té una fantàstica llibreria al costadet de la Sagrada Família:
Koreander Llibres. També té un blog!

Bé, m'ho vaig passar tant bé que no vull ni recordar-ho, que em poso tristot. Vaig intentar anar a la Biblioteca Nacional de Tokyo, pero no vam poder accedir perquè ja era massa tard (masses barris, pobles i ciutats per només 12 dies!), però és l'excusa millor per tornar-hi!

Tot i així, no vaig tornar amb les mans buides. Quan passi per casa penjaré una imatge força curiosa (bé, no es veu gaire, és des de fora, pero s'hi distingeixen les coses).

Bé, doncs aquí acaba la meva presentació. Espero que us agradi la foto i col·laborar més sovint!