29 d’octubre 2007

[25]

No tinc per costum fer això, però avui dedico el blog als meus amics de Biblioteconomia!!!.

Avui ha estat el meu aniversari (25 anys) i s'ho han currat moltíssim!
Tot ha començat a primera hora (OCL, de la qual cada cop m'hi entenc menys), quan he trobat un missatge a la meva taquilla. El missatge em duia fins al mural dels estudiants, després a la biblioteca, tot seguit al bar Kraff i finalment a la nostra aula 022! Allà m'he trobat amb una caixeta -que tenia certa forma de caixa on guardar fitxetes catalogràfiques antigues -, plena de carmels, punts de llibre i moltes coses més.

I per si això no haguès estat prou, al migdia he tingut un pastís d'aniversari!! Tot de xocolata i amb espelmetes per bufar :__) M'he emocionat!

I tot i que aquestes poques paraules en aquest blog no serveixin per mostrar lo moooooolt agraïda que estic amb ells, he de dir-ho!: ...m'he emocionat! M'heu fet passar un gran dia! Sé que a vegades sóc borde! i rara! i antisocial! i moltes coses més! però us estimuuuuuuuuu!






8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo volia fer-te un petó... però no he pogut!

Muà!

Eli Ramirez. ha dit...

xDDDDDDDDD

Anònim ha dit...

Per molts anys, joveneta!

Eli Ramirez. ha dit...

Gràcies *_*! però això de joveneta... snif, ja no ho sóc tant,,,,

Pilar ha dit...

per molts anys!!!!!!

felicitats!, quina bona pinta de pastís, llàstima no haver passat per allà per felicitar-te i gorronejar XD

cuack

Eli Ramirez. ha dit...

ei gràciess!!!

ajajaj pos mira que el pastís era molt gros i n'hi havia per tots! :)

fins dilluns (a ocl ¬¬') (...)

Jaume Julià ha dit...

molt d´anys!!!
tot i que una mica tard...

Eli Ramirez. ha dit...

jajaja gràcies! :)