30 de març 2008

Reto 2008

Fa poc em vaig apuntar al "Reto 2008". Es tracta d'un repte creat per Meri Gallego, on amb el títol de "Viaje en el libro de la Unión Europea en 366 días" ens proposa llegir-nos un llibre de cada país de la UE-.

El repte, tal com diu la pàgina web (http://www.meribelgica.com/reto2008/index.php) consisteix en completar els 27 països abans de la mitjanit del 31 de desembre. Les bases són simples: perquè un llibre sigui considerat vàlid, l'autor o el contingut han d'estar estretament relacionats amb el país al que representen. (Preguntes més freqüents)

A mi normalment m'agraden els reptes (com el "repte del divendres", el concurs setmanal de la facu) i m'hi vaig apuntar. M'agrada llegir però a vegades em distrec amb l'ordinador i se'm passen les hores sense adonarme'n.... Per tant, d'aquesta manera, almenys llegiré 27 llibres, jejej (tot i que a començament d'any em vaig proposar arribar als 50)


De moment ja "he viatjat" per dos països:
.

Harry Potter y las Reliquias de la Muerte i El niño con el pijama de rayas (tenieu raó, és molt bo.. i molt trist...).
Aviat completaré també Itàlia :-)

En fi, si us agrada viatjar i us agrada llegir, us agradarà aquest repte.

6 comentaris:

núria ha dit...

M'hi he apuntat, gràcies per explicar-ho!
Ja the passat al davant, porto deures fets des del gener
;-P
Un pregunta: com ho has fet per aconsseguir la imatge del mapa? jo no me'n he sortit

Eli Ramirez. ha dit...

Hola Núria!

jajajaja veig que m'haure de posar les piles llegint :)

Mira, per lo del mapa he fet una captura de pantalla (amb el botó que hi ha als ordinadors on posa "IMPR PANT") ("imprimir pantalla"), llavors un cop has apretat, obres el paint i fas "pegar", i set copia. I ja pots guardar-la

La tecla en qüestió està a la part superior, almenys en el que estic fent servir jo ara, al meu posa: "impr pant" i a sota, dins la mateixa tecla, "pet sis"

:)

núria ha dit...

Gràcies Eli, aconsseguit!
Avisa quan et llicenciïs, ara et tinc posada com a bibliotecària sense títol.
Com va el pràcticum?

Pilar ha dit...

Jeje... jo tb m'he apuntat!; qué xulo... ara hauré de fer els deures. La sort és que a la pausa del pràcticum als trajectes estic llegint un munt!

Aviat us superaré... mwajajaja (viam si així viatjo una mica)

Albert Ventura (Teto) ha dit...

esta wapo aquest repte. No en sabia res.

Ei veig que al final te l'has llegit el del pijama de ratlles :)

ens veiem aviat!

Eli Ramirez. ha dit...

Núria: Eii! doncs el pràcticum, vaig fent. Ja li estic pillant el trukillo als documents mèdics, jajaja

Pilar: quina pausa del pràcticum??

Futboy: sii! ja l'he llegit... em va agradar molt... és molt trist :_(